Zamiast robić niejednokrotnie nudną, jednokierunkową demonstrację, nauczyciel może wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania każdego ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, bez względu od tego, czy chodzi o:
aktywna tablica
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• prezentacje szczepów bakterii
Słuchacze zawsze są bardziej zainteresowani, jeżeli w ramach nauczania i to naturalnie dzięki takiej tablicy nauczyciele zintegrują tekst, obrazy, filmy oraz / bądź pliki audio. Na przykład nauczyciel może odtwarzać plik audio, aby pokazać wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wtedy możliwość wymówienia innych słów, żeby uczynić, czy robią to poprawnie. Wykorzystanie nagrań wideo w nauce może także skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To wywołuje kreatywną i świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą bardziej wciągające i z pewnością o wiele bardziej produktywne.
Roboty edukacyjne Abilix Krypton
Dni używania suchych tablic po jakich pisało się kredą już dawno minęły. W tej chwili nauczyciele w szkołach rozpoczynają coraz częściej nauczać używając monitorów LCD wspólnie z tablicami interaktywnymi. To naturalnie dzięki takiej technologii wykorzystywanej w klasie każdy uczeń będzie pragnął wypróbować działanie tablicy, a to ma okazję pobudzić entuzjazm uczniów do angażowania się w proces uczenia się. Jednakże za pomocą interaktywnych tablic można osiągnąć sporo więcej niż to, że uczniowie w takim środowisku szkolnym będą mieli więcej radości z nauki. Spójrzmy bliżej na to dzisiejsze wyposażenie szkół.
Tablice interaktywne a większy poziom zaangażowania pedagogów i uczniów
Zamiast robić w wielu przypadkach nudną, jednokierunkową demonstrację, nauczyciel może wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania każdego ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, niezależnie od tego, czy chodzi o:
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• prezentacje szczepów bakterii
Słuchacze zawsze są o wiele bardziej zaciekawieni, jeśli w ramach nauczania oraz dzięki takiej tablicy nauczyciele wbudują tekst, obrazy, filmy oraz / lub też pliki audio. Na przykład nauczyciel ma prawo odtwarzać plik audio, by pokazać wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają w owym czasie możliwość wymówienia innych słów, by sprawić, czy robią to należycie. Użycie nagrań wideo w nauce może również skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To generuje kreatywną i świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą o wiele bardziej wciągające i na pewno bardziej produktywne.